جراحی بینی

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

جراحی بینی

بازدید: 21143


یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در دنیا به خصوص در ایران، جراحی زیبایی بینی است. طبق آمار به دست آمده از مطالعه، این جراحی طرفداران زیادی دارد که باعث بهبود فرم بینی در عملکرد و مکانیسم می شود. در این جراحی، اگر جراح بینی خوبی باشید، ساختار، شکل و اندازه بینی با توجه به فرم صورت تغییر می کند و زیبایی چهره را دو چندان می کند. جراحی زیبایی بینی دارای زیبایی و درمان جزئی می باشد که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و مشابه باعث تنگی نفس نیز می شود. ابتدا شما را به دیدن نمونه هایی از جراحی بینی توسط پزشک معروف دعوت می کنیم.

سابقه جراحی بینی

اگر مجسمه ساز معروف ایتالیایی «میکل آنژ» می دانست که چند قرن بعد «جراحی بینی» پرطرفدارترین عمل جراحی در جهان خواهد بود، این سنگ را به راحتی و ارزان می ساخت. کار می کند، وقتی گفت: «این تصویر را من نمی سازم، اما خدا آن را ساخته است و تکه های اضافی را برمی دارم و دور می اندازم». اشتباه نیست اگر بگوییم که فلسفه جراحی زیبایی با همین تصورات از طبیعت، هستی و سپس بدن انسان شکل می گیرد. نشان دادن مواد بیش از حد و سپس برداشتن آن از تخت استراحت، چه تخت بخشی از صورت یا بدن فرد باشد. با این تعریف، همه انواع، انواع و روش های جراحی زیبایی از چنین مفاهیمی پیروی می کنند. در مورد عفونت سینوسی هم همینطور است. جراحی بینی کاری جز برداشتن مواد اضافی از بینی فرد یا عدم علاقه صاحب بینی انجام نمی دهد.

انواع بینی

نوع و شکل بینی برای افراد مختلف متفاوت است. رینوپلاستی باید با توجه به نوع بینی انجام شود، زیرا تفاوت های زیادی بین جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی وجود دارد. در زیر به بررسی کامل انواع بینی می پردازیم.

جراحی استخوان بینی

برخلاف بینی استخوانی، پوست نازکی روی استخوان بینی وجود دارد. و برای بینی ظاهری استخوانی ایجاد کرده است که بسیار متفاوت است. نسبت غضروف و استخوان در بینی استخوانی بیشتر از بینی گوشتی است. نوعی از بینی استخوانی وجود دارد که دارای مفصلی به نام بینی عقابی است. قطعات بینی استخوانی در مقایسه با قطعات بینی گوشتی چربی کمتری دارند. بنابراین رضایت از جراحی بینی بیشتر از سایر جراحی های بینی است. بینی استخوانی کمتر احتمال دارد دوباره رشد کند و بعد از سال ها بینی رشد نمی کند.

جراحی بینی

رینوپلاستی محدودیت هایی دارد که ویژگی های بارز آن به شرح زیر است.

ضخیم تر شدن پوست بینی در مقایسه با بینی استخوانی یکی از ویژگی های بارز بینی گوشتی است.

چربی زیادی در اطراف پوست بینی گوشت ذخیره می شود.

عرض نوک و پل بینی زیاد است.

بینی چربی بیشتری دارد.

بینی گوشتخواران از استخوان و غضروف کمی تشکیل شده است و قسمت اعظم بینی از بافت بینی تشکیل شده است.

یک دکتر خوب بینی کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

بسیار مهم است که پاسخ این سؤال روشن و قطعی باشد; اگر از ابتدا این مقاله کوتاه را دنبال کرده باشید، می دانید که بهترین جراحان پلاستیک فلسفه های بزرگی دارند. جراح بینی ماهر، مجسمه ساز ماهری است که باید در نگاه اول به جای بینی نه چندان زیبا، یک بینی زیبا ببیند و بلافاصله تصور کند که در کجا حجم طبیعی بیشتری وجود دارد و باید برداشته شود. البته یک مجسمه زیبای واقعی از دل او بیرون خواهد آمد. در کشور ما چندین سال است که انواع مختلفی از عمل ها انجام می شود. برخی از این شیوه‌ها به دلیل گسترش برخی فرهنگ‌های وارداتی با آرمان‌های فرهنگی مدرن رواج یافته است، در حالی که بخشی دیگر کمال و زیبایی افراد جامعه ماست.

مشاوره و معاینه قبل از جراحی بینی

جراح بینی قبل از انجام عمل، وضعیت سلامت عمومی کاندید جراحی بینی را ارزیابی می کند و دستورات عملی در مورد نوع جراحی می دهد و معاینه کامل بینی از جمله نوع و جنسیت پوست روی بینی را انجام می دهد. تیغه های بینی و گذرگاه های داخلی تا همچنان بتوانید عمل جراحی را انجام دهید.

گام بعدی تعیین هدف جراحی بیمار خواهد بود، زیرا داوطلبان جراحی بینی یا برای جراحی زیبایی به پزشک مراجعه می کنند یا به دلایل پزشکی به دنبال جراحی بینی هستند. پزشک بهترین نوع جراحی بینی را با در نظر گرفتن هدف بیمار و به خصوص وضعیت سلامتی وی پیشنهاد می کند. پزشک پس از مشاوره کامل، بینی بیمار را بعد از عمل در یک عکس دیجیتال نشان می دهد تا نتیجه عمل را به طور کامل متوجه شود. در نهایت با توجه به آزمایشاتی که متقاضی به درخواست وی انجام داده است، آماده عمل بینی می شود.

انواع بیهوشی در جراحی بینی

متقاضی جراحی بینی در انتخاب نوع بیهوشی آزاد است و می تواند یکی از سه نوع بیهوشی را برای جراحی انتخاب کند. انواع بیهوشی در جراحی بینی عبارتند از:

بیهوشی عمومی

آنستاسی محلی

بیهوشی از طریق داروهای آرام بخش

در بیهوشی عمومی بیمار به طور کامل هوشیاری خود را از دست می دهد و در بی حسی موضعی با تزریق بی حسی قسمتی از بدن از کار می افتد.

اگر این سوال در ذهن شما ایجاد شود، چه رنجی بهتر است؟ لازم به ذکر است که پزشک با توجه به میل بیمار و در نظر گرفتن نوع جراحی بینی بهترین نوع درمان را برای بیمار توصیه می کند.

 

رفرنس: https://payju.ir/content/لیست-پزشکان-متخصص-جراحی-بینی-در-شیراز



می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 5 تير 1402 ساعت: 15:27 منتشر شده است
نظرات()

مطالب مرتبط

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 52
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 588
بازدید دیروز بازدید دیروز : 129
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 59
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 13
آي پي امروز آي پي امروز : 196
آي پي ديروز آي پي ديروز : 43
بازدید هفته بازدید هفته : 719
بازدید ماه بازدید ماه : 588
بازدید سال بازدید سال : 56305
بازدید کلی بازدید کلی : 262928

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.216.123.120
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سیستم 24 و آدرس system24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود